четвртак, 18. април 2013.

Search Engine Optimisation (SEO)


SEO (Search Engine Optimisation) je način unapredjenja i promocije vašeg sajta, tako da sepoveća broj posetilaca vašeg sajta. Sastoji se od mnogo aspekata, počev od reči koje koristite na sajtu do linkova koji vode ka vama. Ukratko, SEO je način postavljanaj vašeg sajta tako da ga pretraživači razumeju na pravi način.
Ipak SEO se ne odnosi samo na pretraživače. Krajnji cilj jeste da sajt bude orilagodjen ljudima, koji su vaši potencijalni klijenti. Internet korisnici svakodnevno pretražuju web. Veliki broj posetilaca do sajtova dolazi upravo pretraživanjem. Kada ukucate u pretraživač neku reč ili grupu reči, izlaze nam odredjeni rezultati. Rezultata ima nekoliko milijardi. Šta vaš sajt izdvaja od drugih? Na koji način ćete se pojaviti na prvoj Google stranici?
Većina ljudi misli da ovi rezultati izlaze nasumice, medjutim to nije istina. Sajtovi koji se na pretraživačima pojavljuju na višim pozicijama su vrlo verovatno optimizovani sajtovi . Search Engine Optimisation  je alat koji vaš sajt dovodi na visoku poziciju na pretraživačima kada potencijalni klijenti u pretraživač unesu ‘’ključne reči ‘’ koje se odnose na vaš posao. Bilo kojim poslom da se bavite, pojavljivanje na prvoj strani pretraživača je vrlo važno.
Zbog čega je važna Optimizacija sajta?
  1. Vidljivost: Statistika pokazuje da većina ljudi neće otići dalje od prve strane na pretraživačima.  Samim tim, ukoliko se vaš sajt ne nalazi na prvoj strani, teško da će ga neko videti. A čemu služi sajt koji niko ne vidi?
  2. Jačanje brenda: Ukoliko se nalazite na vrhu liste (što ne znači isključivo prvu poziciju), potencijalnom klijentu odajete utisak ozbiljne kompanije koja vodi računa o svom nastupu na tržištu.
  3. Povećanje prihoda: Optimizacija donosi više pravih posetilaca. Više pravih posetilaca donosi više mogućnosti za prodaju. Veća prodaja donosi veći profit!Ovo su samo neki od rezultata optimizacije sajta.

Нема коментара:

Постави коментар